دوره ارتقاء مربیگری گلبال سطح ۲ و ۱ ملی ویژه بانوان برگزار شد

.

دوره ارتقاء مربیگری گلبال سطح ۲ و ۱ ملی ویژه بانوان برگزار شد. دکتر فریبا محمدی مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون و مدیر این دوره، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت: بخش فنی دوره ارتقاء مربیگری گلبال ویژه بانوان، مطابق برنامه ریزی انجام شده، از تاریخ 26 لغایت 29 اردیبهشت ماه سال 1402 در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران با حضور ۱۹ نفر از مربیان برگزار شد. این مقام مسئول گفت: دوره ارتقا مربیگری گلبال در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.

بخش تئوری اسفندماه سال گذشته توسط مدرسان متخصص ازجمله، دکتر امیرحسین براتی، دکتر پژمان معتمدی، دکتر شهزاد محمدیان، دکتر محمدهادی هادیزاده، دکتر مرتضی نجفی تدریس شد. در بخش فنی و عملی نیز از مجموع 21 نفر حائز شرایط شرکت در دوره، 3 نفر غایب و 19 نفر در این دوره حاضر شده و موفق به شرکت در برنامه های آموزشی و آزمون های تئوری و عملی شدند. وی افزود: این دوره با سخنرانی آقای علی اصغر هادیزاده مشاور عالی فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، درخصوص ویژگی های اخلاقی مربیان آغاز گردید و در ادامه با سخنرانی دکتر صالح رفیعی، رئیس انجمن بازی و ورزش کودکان فدراسیون ورزش‌های همگانی در خصوص نقش سواد بدنی در تسهیل فرایند استعدادیابی ادامه یافت. در ادامه، دکتر محمدی در خصوص اهمیت استعدادیابی در ورزش های نابینایان و کم بینایان و ضرورت فعالیت هیات های استانی و ارتباط با آموزش و پرورش استثنائی و مراکز بهزیستی تاکید کرد. تدریس بخش عملی این دوره توسط سرکار خانم لیلا نعیم آبادی، از مربیان برجسته گلبال کشور انجام شد. مرور مهارت های علم تمرین در گلبال، برنامه نویسی و طراحی تمرین در گلبال، آموزش تکنیک و تاکتیک و مرور قوانین و مقررات در گلبال از جمله برنامه های این دوره بود.

مسئول استعدادیابی فدراسیون نابینایان و کم بینایان ادامه داد: در پایان این کلاس، از شرکت کنندگان آزمون تئوری و عملی بعمل آمد و به قبول شدگان، مدرک مربیگری سطح ۲ و ۱ ملی گلبال بر اساس سطح مورد تقاضای شرکت کنندگان صادر می شود.

  • 14:34
  • 1402/03/03
  • 4786