انتخابی بهترین نفرات به اردوی تیم ملی / دهه سوم بهمن ماه برگزار می شود: دور برگشت مسابقات لیگ گلبال مردان در مازندران

دور برگشت مسابقات لیگ گلبال مردان دسته برتر و دسته یک با هدف گزینش نفرات برتر به اردوی تیم ملی در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، دور برگشت مسابقات لیگ  گلبال مردان در دسته برتر و دسته یک در دهه سوم بهمن ماه در اردوگاه شهید عظیی بابلسر برگزار خواهد شد. بر همین اساس  رقابتهای لیگ برتر با حضور تیم های هرندی تهران، ابابصیر اصفهان، شهرداری جهرم، هیئت آذربایجان شرقی، کیهان بد تهران، هیئت قم از 22 تا 25 بهمن انجام خواهد شد، و در دسته یک نیز  کشور با حضور تیم های هیئت سبزوار، بهزیستی گلستان، علوم پزشکی کرمان، انجمن همدلان کرمانشاه، زمرد ارد خوزستان، هیئت تویسرکان، درنای مازندران و انجمن فرهیختگان ارومیه  از 22 لغایت 26 بهمن  در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر با هدف گزینش و انتخاب نفرات برتر و پدیده جهت حضور در اردوی تیم ملی گلبال مردان برگزر خواهد شد. به همراه داشتن معرفی نامه از اداره کل یا هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان ،همچنین به همراه داشتن بیمه ورزشی سال  و به همراه داشتن کارت سه دوز واکسن یا تست منفی کرونا از شرایط حضور در این دوره از مسابقات میباشد .

شایان ذکر است جهت حضور در لیگ مسابقات گلبال میبایستی در سامانه ملی فدراسیون به آدرس  https://portal.blindsports.ir/Home/LogIn  ثبت نام به عمل آید.