روتیتر خبر

برای اولین بار اتفاق افتاد/برگزاری مسابقات دوگانه نابینایان وکم بینایان

اولین دوره مسابقات پاراترای‌اتلون قهرمانی کشور در تهران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان ؛ اولین دوره مسابقات پاراترای‌اتلون قهرمانی کشور امروز ۲۱ آبان ماه در مجموعه ورزشی هرندی تهران برگزار شد.

🔸 این مسابقات با شرکت بیش از ۲۵ ورزشکار نابینا و کم بینا از سراسر کشور در سه کلاس ویژه نابینایان و کم بینایان به صورت آکواتلون منقطع (۴۰۰ متر شنا و ۳۰۰۰ متر دو) با همکاری فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان برگزار شد.
🔸 در پایان این مسابقات و در کلاس B1 (نابینایان) که با ورزشکار همراه (راهنما) در این مسابقات شرکت داشتند، ابوالفضل قاسمی از یزد به مقام قهرمانی دست یافت و خلیل اقدام پناه از تهران و سید مهدی دهقانی از یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.
در این دسته محمدحسین خانی، سید امید طاهریان و احسان خانی به ترتیب به عنوان ورزشکاران همراه نفرات اول تا سوم بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

در کلاس B2/B3 (کم بینایان) نیز محمدحسین کریمی از خراسان رضوی قهرمان شد و محمد دلیر از فارس و میکائیل دیانی از تهران در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه این‌ مسابقات، ورزشکاران برتر مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی خود را از دکتر گودرزی رئیس فدراسیون دریافت کردند.