دومین پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران

نشست هماهنگی نذر خون به مناسبت هفته بسیج با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، به دنبال اعلام نیاز سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر بانک خونی کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی برای دومین بار در هفته های اخیر با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران پویش نظر خون راه اندازی کرد.

 در این راستا قرار است روز شنبه ۲۹ آبان ماه همزمان با هفته بسیج، ورزشکاران و بسیجیان با حضور در پایگاه های سازمان انتقال خون در سراسر کشور در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 در جلسه هماهنگی که صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به برگزاری موفق پویش نذر خون در روز ۳۱ شهریور ماه ابراز امیدواری کرد با همراهی جامعه ورزش و ورزشکاران بسیجی، روز ۲۹ آبان نیز شاهد حضور پربار ورزشکاران در این طرح باشیم.

 همچنین دکتر میرجلیلی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج ورزشکاران در هفته بسیج، از برنامه ریزی و انجام هماهنگی لازم برای حضور و همراهی فدراسیون های مختلف ورزشی و جامعه بسیج ورزشکاران در این پویش خبر داد.

 بر همین اساس برنامه  های پویش نذر خون به پیوست در فایل پی دی اف قابل دسترس میباشد.