دعوت رئیس فدراسیون نابینایان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از مردم کشوربرای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه 1400دعوت کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان ، در متن این پیام آمده است: «زن و مرد وهمه آن کسانی که به حد رأی دادن قانونی رسیده اند واجب است  که در پای صندوق­های تعیین رئیس جمهوری حاضر شده و رأی بدهند. ⬅️✅طبق فرمایش  «امام  خمینی (ره)» چنانچه سستی بکنید، کسانی که می خواهند این کشور را به باد فنا بدهند، ممکن است پیروز شوند.   
لذا هم‌وطنان عزیز؛ ملت شریف ایران؛ جامعه شریف و فداکار حوزه ورزش؛ امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سالها مبارزه برای احقاق ارزش‌های مردم‌سالاری دینی بعد از تحمل سالها حکومت فردی و خودکامه، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد. حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی یکایک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.
اینجانب به نوبه خود از خانواده معظم و معزز شهدا،جانبازان،ایثارگران، جامعه ورزش کشور، بانوان،دانشجویان،فرهنگیان، تشکل‌ها، به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم  دعوت میکنم تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از ایران اسلامی اعلام دارند و اقتدار و عظمت کشور عزیزمان را به رخ جهانیان بکشند.
محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان