دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان: امورات جاری فدراسیون و اردوها طبق روال و بدون وقفه انجام می شود

کاوه عزیزی دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: برگزاری امور مربوط به اردوها و مسابقات طبق روال در حال انجام است و هیچ وقفه ای در امورات جاری ایجاد نمی شود و همه چیز طبق روال پیش می رود.

کاوه عزیزی دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: برگزاری امور مربوط به اردوها و مسابقات طبق روال  در حال انجام است و هیچ وقفه ای در امورات جاری ایجاد نمی شود و همه چیز طبق روال پیش می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان،وی اظهار داشت:  اردوی تیم‌های ملی گلبال آقایان و بانوان از ۱۴ تا ۲۹ دی ماه در مشهد برگزار می‌شود. همچنین اردوی تیم شطرنج در همین تاریخ برگزار می‌شود. اردوی تیم شنا از هفته آینده و اردوی تیم دوومیدانی از ۱۰ روز دیگر آغاز خواهد شد. روز ۲۳ دی ماه مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در خرم‌آباد در پیش داریم. همچنین در بهمن ماه مسابقات گلبال پیشکسوتان و اردوی تیم‌های گلبال، جودو، دوومیدانی و شنا و شطرنج برگزار می‌شود.
عزیزی همچنین درخصوص برگزاری انتخابات فدراسیون گفت:هنوز ابلاغی مبنی بر تائید  یا رد صلاحیتها از سوی مبادی ذی صلاح  به این فدراسیون اعلام نگردیده است.