حضور باشکوه جامعه ورزش نابینایان و کم بینایان آذربایجان شرقی در راهپیمایی بزرگ روز قدس

جمعی از جامعه ورزش نابینایان وکم بینایان با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانانش را نشان دادند

جامعه ورزش با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین تجدید پیمان و بر ایستادگی و حمایت از قدس شریف تأکید کرد.
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس جمعه 25 فروردین ماه 1402 با حضور خیل عظیم ورزشکاران و‌ جوانان در مسیرهای اعلام شده برگزار شد. در راهپیمایی روز قدس جامعه ورزش و جوانان از جمله قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان رشته‌های مختلف با حضوری پرشور و باشکوه، بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ‌ بر اسرائیل خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین طنین‌انداز کردند. در این راهپیمایی باشکوه، جوانان و ورزشکاران با پیروی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر گرامیداشت روز قدس و لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر ادامه مقاومت اسلامی و ایستادگی برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزات بی‌رحمانه اسرائیل جنایتکار و کشورهای غربی حامی این رژیم جعلی، تأکید کردند.
از این میان میتوان از حضور جامعه ورزش نابینایان وکم بینایان استان آذربایجان شرقی نام برد.