مردان گلبالیست کشورمان از دیروز 17 شهریور وارد اردوی آمادگی تیم ملی به میزبانی آذربایجان غربی- ارومیه شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان ، هشتمین مرحله اردوی آمادگی تيم ملی گلبال آقایان جهت اعزام به بازیهای آسیا پاسفیک پاکستان ، از هفدهم تا بیست و چهارم شهریور ماه در آذربایجان غربی- ارومیه برگزار می شود.
محمد پرنیا (ردبیل)-محمدمهدی نفیسی نسب(تهران)-محمد منصوری حسن آبادی (تهران)-علیرضا باقری بروانلو (خراسان رضوی)-علیرضا گودرزی (فارس)-محمدمهدی زارعی(قزوین) -مصطفی صادقی هیکوئی(مازندران)-میلاد سوری(همدان- تویسرکان)- نعمت اله سرافراز(همدان- تویسرکان) ملی پوشانی هستند که زیر نظر بهمن دوستی والا سرمربی و علیرضا شیبک به عنوان مربی و محمد کرم کولیوند به عنوان آنالیزور تیم ملی به تمرین می پردازند.
