پیام تبریک محمد رضا مظلومی جانباز 70 درصد، به مناسبت فرارسیدن ایام الله فجر

بهاره آبستان /مظلومی رئيس فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، با انتشار پیامی فرارسیدن ایام الله فجر را تبریک گفت.

مظلومی رئيس فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، با انتشار پیامی فرارسیدن ایام الله فجر را تبریک گفت.
برگ برگ تاریخ کهن این مرزوبوم، آغشته به اتفاقات ریز و درشت تلخ و شیرینی است که برخی از آن‌ها تا ابد در اذهان و قلوب مردم ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند. دهه فجر انقلاب اسلامی به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشورمان، از ‌جمله‌ آن‌هاست .
 مظلومی جانباز 70 درصد  جنگ تحمیلی در اولین روز چهل و سومین طلیعه  فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد ،انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.
اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی ایران و آغاز ایام  الله مبارک دهه فجر و طلیعه ی آزادی ملت ایران را خدمت مردم شریف و شهید پرور تبریک عرض می نمایم و امید است همچون همیشه با حضور بی نظیر خود در جشن ها و مراسمات به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهداء  ،  با رهبری معظم انقلاب نیز تجدید بیعت نمائیم.