مراسم معارفه رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و رییس جدید فدراسیون نابینایان وکم بینایان در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، مراسم تودیع و معارفه  رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان صبح امروز چهارشنبه  در محل فدراسیون با حضور محمد رضا مظلومی رییس ،احمد گواری سرپرست پیشین ، علیرضا خسروی  مدیر کل دفتر امور مشترک و علی رضا باقری  نماینده دفتر امورمشترک فدراسیون ها و امور مجامع ، کاوه عزیزی سرپرست دبیری و تنی چند از مسوولان به همراه کارمندان فدراسیون نابینایان وکم بینایان  برگزارشد.

 

در این مراسم، خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های احمد گواری سرپرست پیشین فدراسیون، به  محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان تبریک گفت و اظهار کرد: انتخابات فدراسیون نابینایان  جزو مجامعی بود که به خوبی  و بدون هیچ گونه حاشیه و در آرامش خاصی  در این دوره از انتخابات برگزار شد و فردی از جنس خود نابینایان و کم بینایان مجددا سکان هدایت فدراسیون را برعهده گرفت، فردی که همه ما شاهد تلاش های شبانه روزی وی در امور ورزش این قشر بوده و نتایج فوق العاده مجموعه اش در رقابتهای بین المللی را شاهد بوده ایم .

در ادامه احمد گواری سرپرست سابق فدراسیون نابینایان وکم بینایان  گفت : در ابتدا جا دارد از حسن اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند تقدیر و تشکر کنم. همچنین از حمایت‌های معاونین و همه مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز که کمک کردند در مدت سرپرستی کارها به خوبی پیش برود نیز تقدیر می کنم و بسیار خرسندم که در این مدت توانستم در خدمت جامعه خدوم و تلاشگر نابینایان وکم بینایان باشم و این  مهم در تمام  دوران خدمت من اتفاق ارزشمند ومهمی  لحاظ گردیده است . وی در ادامه گفت : با شناختی که از مظلومی داریم به آینده این فدراسیون  امیدوارتربوده و اطمینان داریم اتفاقاتی خوبی مجددا در پارالمپیک بعدی و نیزمسابقات بین المللی ،همچنین مسابقات پارآسیایی هانگژو خواهد افتاد.

در پایان نیز محمد رضا مظلومی  رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان  طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضرین در خصوص فعالیت های صورت گرفته در ادوار گذشته توضیحاتی ارائه کرد. 

رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان  ادامه داد: همه آنچه بر این فدراسیون در رقابتهای پیشین اتفاق افتاد جزو اهداف بلند مدت من بوده همانطور که میدانید کارنامه درخشان پارالمپیک توکیو از آن جمله محسوب میگردد ، بعد از این توقع  کار بر من سخت تر خواهد شد  و با امید به خدا و حمایت های مسئولین وزارت ورزش و جوانان – روسای هیاتهای استانی و نیز پرسنل تلاشگر دیگر اهداف زیرساختی  این مجموعه را اصلی ترین برنامه خود در سالهای پیش رو قرارخواهیم داد و اخلاقا بر اجرایی کردن تعهداتمان پایبند خواهیم بود.

در ادامه حکم ریاست محمد رضا مظلومی  که از سوی مقام عالی وزارت امضاء و ابلاغ شده بود به وی اهداء شد و تقدیر نامه‌ای نیز از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مجموعه فدراسیون نابینایان وکم بینایان  به احمد گواری  سرپرست پیشین فدراسیون اهداء گردید.