رئیس فدراسیون نابینایان در سنندج: هیچ امکانات ورزشی در ۲۰استان کشور نداریم

بهاره آبستان /رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور از آغاز اردوهای آمادگی برای اعزام ورزشکاران این رشته به مسابقات پاراآسیایی چین در مهرماه سال آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان ،محمدرضا مظلومی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان که در اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بنده به‌عنوان رئیس فدراسیون خادم  ورزشکاران نابینا هستم.

وی با بیان اینکه "همه ما باید به همدیگر کمک کنیم"، افزود: رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان باید پاسخگوی همه خواسته‌های ما باشد، امیدوارم در چند ماه آینده نیز مجمع فوق‌العاده تشکیل شود و اعضای جدید مجمع را انتخاب کند، امیدواریم شرایطی فراهم شود که همه مسئولان بتوانیم وظیفه خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی انجام دهیم و خادم مردم باشیم.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشور با عنوان اینکه "اگر توانایی مسئولیت و کار را نداریم، خانه بشینیم، بهتر است"، خطاب به رئیس این هیئت تصریح کرد: مردانه مقابل مسئولیت خود قرار بگیرید، از مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بابت در اختیار گذاشتن بهترین امکانات در اختیار هیئت نابینایان تشکر می‌کنم چراکه در 20 استان کشور هیچ امکانات ورزشی و 7 استان هیچ دفتر کاری وجود ندارد اما خوشبختانه در کردستان این مشکلات وجود ندارد.

وی خطاب به رئیس جدید هیئت نابینایان و کم‌بینایان کردستان گفت: اولویت استفاده از امکانات ورزشی در بعد آموزشی، زیرساخت و قهرمانی به نابینایان متعلق است، مازاد آن برای درآمدزایی هزینه‌های سالن است، شما حقوقدانی و در این مسئله نباید شرمنده اعضا شویم.