رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان کرمان:

ترویج و اشاعه ورزش قهرمانی و همگانی در کرمان باعث ترویج فرهنگ ورزش در استان خواهد شد

.

عباس صادق زاده رییس هیات نابینایان وکم بینایا ن کرمان صبح امروز در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت : باید با تعامل سازنده و  استفاده از ظرفیت ها و ایجاد احساس آرامش و امنیت، شرایطی را پیش بیاوریم که به توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در سراسر استان کمک کند.
وی با اشاره به اینکه باید شهرستان های بیشتری در زیرمجموعه‌ هیات نابینایان و کم بینایان استان فعال شوند افزود : هئیت ورزش نابینایان استان کرمان باید نسبت به گذشته حضور متفاوت‌تری را در صحنه داشته باشد و این مهم ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه ای را میطلبد که برنامه ما در سال جدید شناسایی و شکوفایی این استعدادهاست .
مدیر کل سابق بهزیستی استان کرمان  افزود: همکاری و تعامل باید محوریت اصلی در این هیئت باشد و حتی افرادی  که سابقه‌ای در ورزش نداشته‌اند اما علاقه دارند برای توسعه ورزش نابینان استان وارد صحنه شوند.
وی با بیان اینکه کمیته فنی باید در هر رشته ورزشی برنامه داشته باشد خاطرنشان کرد: استعدادیابی، برنامه‌ریزی، تسلط بر اعضاء، نظارت و تقویت مشارکت‌ها می‌تواند هیئت را پویا کند.
این مقام مسئول گفت :  23 شهرستان در کرمان فعال است که  باید حداقل نیمی از این استانها تیم گلبال تشکیل دهند ،  لذا  با تلاشهای انجام شده جایگاه ورزش نابینایان وکم بینایان کرمان در کشور رو به رشد استو انتظار می رود چندین تیم گلبال دراستان فعال گردد.
عضو هیات رییسه فدراسیون ادامه داد : با اعلام اینکه افزایش سالن‌های ورزشی و توسعه فضاهای مختلف ورزشی می‌تواند در افزایش سرانه ورزشی شهرستان مهم و مفید باشد، ما نیز با رایزنی های صورت گرفته طبق ماده 5 اساسنامه هیات های ورزشی  با اداره ورزش و جوانان استان هماهنگ کردیم  زمان و ساعت مناسبی را به هیات  نابینایان وکم بینایان استان جهت تمرین و ورزش  کردن اختصاص دهند.
وی در پایان افزود : ترویج و اشاعه ورزش همگانی در شهرستانها الویت ما بوده و با توجه تعدد چشمگیر حضور افراد نابینا وکم بینا در استان  برنامه هایمان در زمینه رشد همگانی و قهرمان پروری از اولویت های ما محسوب میگردد.