شناگر کم‌ بینای مشهدی/ بزرگترین آرزوی ورزشی ام کسب مدال پارالمپیک است

ملی پوش پاراشنای کم بینا گفت: هدفم ایستادن روی سکوی بازی های پارالمپیک است و امیدوارم بتوانم به این رویا رنگ واقعیت ببخشم.

محمد حسین کریمی  ملی پوش پاراشنا در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های نابینایان  و کم بینایان  بیان کرد: پدر و مادرم نسبت فامیلی با هم دارند و مشکل بینایی م وراثتی بود .
وی ادامه داد:  به اصرار پدر و مادرم جذب ورزش  شده  و کم کم علاقمند گشته و از سال 90  نیز وارد ورزش نابینایان شدم ، در سال 91 در مسابقات کشوری انتخاب و  در پی آن به  بازیهای آسیایی جوانان مالزی منتخب  شدم . سال 92 هم با اولین حضور بین المللی خود در بازیهای آسیایی جوانا مالزی در ماده 100 متر آزاد طلا گرفته و برای این راه طولانی  با انگیزه شدم .
رکورد دار مسابقات آسیایی مالزی گفت :  علاوه بر کسب مدال طلای بازیهای پارآسیایی جوانان مالزی رکورد ماده خودم را هم زدم و پس از آن بلافاصله به بازیهای پارآسیایی اینچئون بزرگسالان دعوت شدم.
دارنده 5 مدال بازی های پارآسیایی اینچئون عنوان کرد: در رقابتهای پارآسیایی اینچئون علاوه بر کسب یک مدال نقره و 4 برنز دومین ورزشکار پر مدال کاروان نام گرفتم و از آن  مهمتر لقب جوان ترین ورزشکار کاروان  هم به بنده اختصاص یافت.
 کریمی  اظهار داشت: در ادامه رقابتهایم در سال 2015 به مسابقات کاپ جهانی لهستان رفتم  و نتوانستم کسب سهمیه کنم اما3 مدال  نقره کسب کردم.در سال 2018 در مسابقات جهانی برلین ظاهر شده و صاحب یک نشان نقره ویک  برنز شدم.
 این ورزشکار مشهدی افزود: در ادامه حضورم در رقابتهای بین المللی در سال 2018   به برلین آلمان  اعزام  اما به دلیل ادغام کلاس من با کلاسهای بالاتر علی الرغم شانس بیشتر و کسب تعدد مدال  توانستم یک برنز کسب کنم .
در پارآسیایی جاکارتا در 4 ماده مجوز حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کردم . اما چون نگاه پارالمپیک بر این باور بود که فقط کسانی که شانس مدال و سکو را  دارند باید اعزام شوند و من رنکینگم پنجم- هفتم و نهم  بود اعزام نشدم ، جالب اینکه من تنها ورزشکاری بودم که در مسابقات جاکارتا  دو سال زودتراز همه رشته ها سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردم اما به دلیل کیفی بودن کاروان اعزام نشدم.
 در حال حاضرهم سومین اردوی تیم ملی شنا اعزامی به پارآسیایی هانگژو را سپری کردیم  که من  در سه ماده 100 متر کرال پشت 100 متر آزاد و 100 متر پروانه در این رقابتها حاضر خوام شد که امیدوارم در ماده های خودم بهترین رنگ مدال را کسب نمایم .
ملی پوش پاراشنای کم بینایان  در پایان گفت:از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک  آقای شریفیان –آقای  فرح بخش و مربی شخصی ام آقای  پویان احمدی و آقای باقرزاده رییس هیات خراسان رضوی و  تمام افرادی که برای من زحمت کشیدند، تشکر کرده و قدردانی خود را ویژه اعلام می دارم .