مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان وکم بینایان ؛

تیم خراسان رضوی قهرمان شد/ تیم یزد و تهران در جایگاه دوم وسوم قرار گرفتند

رقابت‌های قهرمانی کشور شنا نابینایان وکم بینایان تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک با معرفی تیم های برتر در بخش مردان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ؛ مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک، با حضور 70 شناگر از 7  استان و ۱۰ ورزشکار از کشورهای تایلند، عراق و قزاقستان از صبح روز پنجشنبه بیست و ششم خرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بودو با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

برهمین اساس تیم خراسان  رضوی با ۴۳۵ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد و تیم‌های یزد با ۳۶۹ امتیاز و تهران با ۳۵۶ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین شناگران ایران در ۴ ماده موفق به جابجایی رکورد ملی شدند. ابوالفضل قاسمی در ۳ رشته صد متر قورباغه، ۵۰ متر و صدمتر آزاد و علی حسن زاده در ۲ رشته کرال سینه و صدمتر آزاد رکورد ملی را جابجا کردند ضمن اینکه حسن زاده از یزد بهترین شناگر رده سنی جوانان و قاسمی با 4 مقام اولی بهترین شناگر رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاصا دادند.

لازم به ذکر است محمد اسماعیل فرح بخش از خراسان رضوی  به عنوان بهترین مربی  این دوره از مسابقات معرفی شد.

شایان ذکر است  طی احکامی از طرف حمید شریفیان ریاست انجمن شنای فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان کشور اعضاء جدید انجمن شنا در مسابقات قهرمانی کشور معرفی شدند.

بیژن پیریایی به سمت دبیر انجمن

مهدی ایرانژاد به سمت مسئول کمیته مسابقات انجمن

محمد جواد فیروز زارع به سمت مسئول کمیته داوران انجمن

مسعود کرمانی زاده به سمت مسئول کمیته استانها انجمن

محمد حسن قدیمی به سمت مسئول کمیته استعدادیابی انجمن

محمد اسماعیل فرح بخش به سمت مسئول کمیته مربیان انجمن

محمد حسین کریمی جهان آبادی به سمت مسئول کمیته ورزشکاران

خلیل اقدام پناه به سمت مسئول کمیته پيشکسوتان انجمن شنا منصوب گرديدند.