اطلاعیه عید قربان و عید سعید غدیر

قابل توجه روسای محترم استانی

 با عنایت به اینکه در آستانه دهه امامت و ولایت (از روز 19لغایت 27 تیر عید قربان و عید سعید غدیر)  قرار داریم، شایسته و زیبنده است تا جامعه ورزش کشور از این فرصت برای بزرگداشت نهاد امامت و ولایت و ترویج فرهنگ غدیر استفاده و بهره¬گیری مناسب نماید.
 لذا خواهشمند است مقرر فرمایید در راستای پویش ملی برای این مهم، اقدامات ذیل در حد توان فدراسیون متبوع انجام گردد.

 

1)    انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب برای بزرگداشت این ایام مقدس در اماکن و محیط¬های ورزشی، اداری و فرهنگی تحت امر.
2)    به¬کـار¬گیـری ظرفیت¬هـای اطلاع¬رسانی و تبلیغی از جمله پورتال و پایگاه اطلاع رسانی؛ با کانال¬های خبری فعال در فضای مجازی؛ و گروه¬های مرتبط در شبکه¬های اجتماعی متعلق به فدراسیون و هیئت¬های تابعه در راستای بزرگداشت دهه امامت و ولایت و بالاخص عید سعید غدیر.
3)    برگزاری مراسم جشن ویژه عید قربان و عید غدیر با حضور کارکنان، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان    رشته-های ورزشی تحت مدیریت فدراسیون.
4)    برگزاری جشنواره¬ها، مسابقات و همایش¬های ورزشی به¬مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر و در صورت امکان برگزاری مسابقات جام غدیر در این دهه
5)    برپایی موکب¬های شادی به منظور ایجاد نشاط اجتماعی
6)    تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی متعلق به سلسله جلیله سادات در مراسم بزرگداشت غدیر.
7)    تجلیل و تشویق قهرمانانی که مدال خود را به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین علی(ع) تقدیم نموده¬اند.
8)    تجلیل و تقدیر از کارکنان، ورزشکاران و پیشکسوتانی که با تولید آثار فرهنگی و ادبی به ترویج فرهنگ     اهل-بیت(ع) و فرهنگ علوی خدمت نموده¬اند.
9)    شرکت در رویدادهای ملی و استانی که با همت وزارتخانه¬ها و استانداری¬ها ساماندهی و برنامه¬ریزی شده است.
10)    غبار¬روبی و عطرافشانی گلزار شهدای مدافع حرم و دیدار خانواده معظم شهدای مدافع حرم.