مسابقات قهرمانی آسایی- بحرین /12بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی گلبال آقایان و بانوان دعوت شدند

سرمربیان تیم های ملی گلبال آقایان و بانوان 12 بازیکن را به هشتمین اردوی آماده‌سازی این تیم که متصل به اعزام است، دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، تیمها  از امروزشنبه 25تیر ماه هشتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور 6 بازیکن در بخش آقایان و 6 بازیکن در بخش بانوان  در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران  آغاز کرد و این اردو تا 29 تیر زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.

محمد سرنجی/ محمد پرنیا/ مهدی عباسی/ محمدمهدی نفیسی نسب/ محسن عبدالملکی/ میلاد سوری بازیکنان دعوت شده به اردوی متصل به اعزان در بخش آقایان  هستند.

مهدی نباتی به عنوان سرمربی و محمد ابراهیم زاده به عنوان مربی  بازیکنان گلبال مردان را همراهی  میکنند.

سمیرا محمودی/ مریم جعفرزاده/ مریم حسام آبادی/ سمیرا جلیلوند/ فاطمه قایدی/ ریزان دژآهنگ دعوت شدگان به اردوی متصل به اعزام مسابقات قهرمانی آسیا  در بخش بانوان میباشند که تمریناتشان تحت نظر طیبه ملکی به عنوان سرمربی تیم و زینب ارک دستانی به عنوان مربی  مدیریت و رهبری میشود.

این مسابقات در بخش دختران چهار تیم و در بخش مردان پنج تیم با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در پایان سهمیه جهانی بین تیم های برتر توزیع می شود.

در این مسابقات تیم مردان ایران با تیم های کره ، تایلند، استرالیا و ژاپن هم گروه شده است و در بخش بانوان نیز  چهار تیم ایران،  کره ، استرالیا و تایلند قرار دارند.

تیم زنان  ومردان  کشورمان در اولین دیدار خود در قهرمانی آسیا با تیم کره و تیم مردان با استرالیا دیدار خواهند داشت.