اردوی تیم جودو نابینایان آغاز می‌شود

دهمین اردوی تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان در تهران در حال برگزاری است.

دهمین اردو تدارکاتی تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان جهت حضور پرقدرت در مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 ازدر تهران آغازشد.

محمدرضا حاج یوسف‌زاده  در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون افزود :

محمدرضا خیرالله زاده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و وحید نوری منفی ۹۰ کیلوگرم دو جودوکاری هستند که امتیاز لازم را برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردند و دارای رنکینگ یک و دو جهان هستند. اردوی آمادگی این دو جودوکار برای حضور موفق در پارالمپیک توکیو از20تیر آغاز شده و تا اول5 مرداد در استادیوم آزادی ادامه خواهد داشت. البته بنا داریم تا زمان اعزام این دو جودوکار به توکیو هر ماه یک اردوی 15 روزه برگزار کنیم تا جودوکاران با آمادگی بالایی در توکیو حضور پیدا کنند.
 
وی گفت: برنامه آماده‌سازی این دو جودوکار به گونه‌ای خواهد بود که صبح‌ها در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تمرینات بدنسازی خود را پیگیری خواهند کرد و عصرها در باشگاههایی که حریف تمرینی مناسبی داشته باشند به تمرین جودو می‌پردازنند. 
 
وی در پایان در خصوص وضعیت این دو جودوکار گفت: هر دو جودوکار شرایط خوبی دارند و با توجه به مدالهایی که طی یکسال گذشته کسب کردند امید به مدال آوری هر دو جودوکار در پارالمپیک توکیو داریم.