روتیتر خبر

سامان پاکباز: در بازی‌های پاراآسیایی جبران می‌کنم/ برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد

پرتابگر وزنه کشورمان پارالمپیکی کشورمان وعده داد، ناکامی خود در دستیابی به مدال در پارالمپیک توکیو را با رسیدن به مدال در بازی‌های پاراآسیایی چین جبران خواهد کرد.

پرتابگر وزنه کشورمان پارالمپیکی کشورمان وعده داد، ناکامی خود در دستیابی به مدال در پارالمپیک توکیو را با رسیدن به مدال در بازی‌های پاراآسیایی چین جبران خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی از توکیو، سامان پاکباز پس از دستیابی به رتبه پنجم مسابقات پرتاب وزنه کلاس F12 بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مسابقه امروز نتیجه خوبی کسب نکردم و پنجم شدم. نمی‌دانم می‌توانستم رکورد و عملکرد بهتری داشته باشم یا نه، اما همه سعی و تلاش خود را کردم.
وی در ادامه با این وعده که در رقابت‌های آتی جبران خواهد کرد، افزود: برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد و به‌عنوان رتبه چهارم دنیا به اینجا آمده بودم و در نهایت هم پنجم شدم.
این پرتابگر وزنه کشورمان همچنین یادآور شد: من یک آسیب‌دیدگی از گذشته داشتم که یک سال و نیم با آن درگیر بودم. متأسفانه در اینجا دوباره آن مصدومیت برگشت. البته همه اینها عذر و بهانه است و باید بیشتر مراقب بودم. 
پاکباز ادامه داد: واقعاً شرمنده دوستان و مربیانم شدم. به ایران که برگردیم تلاش می‌کنم تا در پاراآسیایی بهترین مدال را بگیرم.
وی درباره گرمای هوا در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو هم گفت: گرما و شرجی هوا همیشه هست، چرا که مسابقات ما در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود. شرایط برای همه یکسان است و گرما همه را اذیت می‌کرد، اما در کل مسابقه خوبی بود.
ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان در خاتمه تصریح کرد: در شش سال گذشته این اولین مسابقه‌ای که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم. واقعاً شرمنده مردم شدم و قطعاً در مسابقات آتی جبران می‌کنم.