رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور بانوان نابینا و کم بینا گرامیداشت شهدای خدمت تحت نظارت ipc برگزار و تیم بوشهر قهرمان شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی بانوان، گرامیداشت شهدای خدمت، تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک عصر دیروز چهارشنبه بیست و سوم خرداد ماه با معرفی تیمهای برتر پایان یافت.
🔹بر همین اساس در پایان این مسابقات، تیم بوشهر با بدست آوردن۳۸ امتیاز عنوان قهرمانی تیمی را کسب کرد، اصفهان با ۳۲ امتیاز دوم شد و زنجان با۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
🔷مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور بهاره آب ستان سرپرست نایب رییسی بانوان، سبحان نماینده فنی کمیته ملی پارالمپیک و دکتر بهرامی انجمن دو ومیدانی برگزار شد.
