سرمربی تیم گلبال جوانان اعلام کرد: ترکیب نهایی تیم ملی گلبال جوانان برای اعزام به مسابقات پارآسیایی بحرین مشخص شد/ برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی از 5 آبان ماه

بهمن دوستی ، سرمربی تیم ملی گلبال آقایان رده سنی جوانان کشورمان اسامی ملی پوشان منتخب برای حضور در رقابتهای پارآسیایی بحرین را اعلام کرد.

بهمن دوستی ، سرمربی تیم ملی گلبال آقایان رده سنی جوانان  کشورمان اسامی ملی پوشان منتخب برای حضور در رقابتهای پارآسیایی بحرین را اعلام کرد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: با توجه به نزدیک شدن به مسابقات پارآسیایی و تمرکز تمرینات برای حضور در این رویداد، بیشتر بر روی تاکتیک ها و تقویت کار گروهی متمرکزهستیم  تا بهترین نمایش را مقابل قدرتمند ترین تیم های آسیایی داشته باشیم.

دوستی  تصریح کرد در  این دوره از رقابتها چهارمین دوره حضور گلبالیست های کشورمان میباشد که در اولین دوره رقابتهای پارآسیایی که در توکیو برگزار شد تیم ایران اول شد در دومین دوره نیزکه مالزی میزبان بود اول شدیم و در سومین دوره مسابقات که در امارات انجام شد در جایگاه سوم قرار گرفتیم.

سرمربی تیم ملی جوانان گلبال مردان خاطر نشان کرد: کشور های چین ،ژاپن ، کره ، تایلند و عراق رقبای اصلی ما در چهارمین دوره مسابقات پارآسیایی بحرین محسوب میگردند که با توجه به برنامه ریزی هایی که برای ورزشکارانمان لحاظ کرده ایم امیدواریم در این دوره نیز در جایگاه نخست ایستاده و قهرمانی را به خود اختصاص دهیم .

محمد مهدی نفیسی نسب،   علیرضا باقری، امیر حسین ریحانی لطفعلی ، محمد ایوب شهپر ، امیر محمد بهرامی ، مصطفی صادقی  با سر مربیگری بهمن دوستی و مربیگری محمد کرم کولیوند به عنوان ترکیب اعزامی به رقابتهای پارآسیایی بحرین میباشند.

ناهید سعیدی به عنوان سرپرست از 5 لغایت 8 آبان در کنار تیم ملی گلبال در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر حضور دارند.