طی پیامی؛ محمد رضا مظلومی عروج شهادت‌ گونه اسماعیل احمدی را تسلیت گفت/ آرزوی سلامتی برای دکتر سجادی و همراهان

رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان طی پیامی عروج شهادت‌گونه رزمنده جهادی عرصه فرهنگ و ورزش کشور، دکتر اسماعیل احمدی را تسلیت گفت و برای وزیر ورزش و جوانان و مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینااین وکم بینایان  در پیامی عروج شهادت‌گونه رزمنده مجاهد فی سبیل‌الله جبهه فرهنگی و ورزشی کشورمان ، اسماعیل احمدی را تسلیت گفت و برای وزیر ورزش و جوانان و مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل کرد.

متن پیام محمد رضا مظلومی  به شرح زیر است : انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر سانحه بالگرد حامل وزیر محترم ورزش و جوانان و تیم همراه  در سفر استانی کرمان بسیار ناراحت کننده و تالم برانگیز بود، در این میان عروج شهادت‌گونه رزمنده عرصه جهاد و سازندگی در مناطق محروم کشور دکتر  اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در اثر سانحه سقوط بالگرد موجب تأسف و تأثر گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این برادر جهادی و  برای آن مرحوم غفران الهی و رحمت واسعه و همچنین برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

همچنین برای مجروحان این سانحه تلخ و ناگوار، دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و همراهان گرامی و تمامی آسیب دیدگان این‌ضایعه، از  درگاه باری تعالی آرزوی سلامتی کامل و شفای عاجل دارم.

محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان