خراسان رضوی قهرمان شنای نابینایان و کم بینایان کشور شد

مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که طی دو روز در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، با قهرمانی خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون نابینایان، بیست وششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنای نابینایان و کم بینایان ، انتخابی تیم ملی  تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک که طی دو روز در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

در این رقابت‌ها که طی روزهای 14 و 15 اردیبهشت با حضور 85 ورزشکار از 9 استان  برگزار شد ، با معرفی تیم های برتر پایان یافت. بر همین اساس  تیم خراسان رضوی  با مجموع امتیاز 449 به مقام قهرمانی دست یافت، تهران با 350 امتیاز دوم شد و یزد با 345 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

حامد اصغریان از آذربایجان شرقی در 100 متر قورباغه کلاس ب  1 - در کلاس ب ۲ محمد حسین کریمی از آذربایجان شرقی  در 100 متر پروانه و در کلاس ب ۳ سید مهدی میر دهقان  در ماده 400 متر موفق به جا به جایی رکورد کشوری  شدند.

 عنوان شناگر برتر در بخش بزرگسالان به محمد حسین کریمی جهان آبادی از خراسان رضوی و در رده سنی جوانان به علی حسن زاده از یزد اختصاص یافت.

کوچک ترین شناگر هم امیر قاسم زاده با 9 سال سن از تهران بود.

عنوان بهترین مربی نیز به محمد اسماعیل فرح بخش از خراسان رضوی اختصاص یافت.