ابراز رضایت سرمربی تیم ملی جودو از شرایط اردوها /همه چیز عالی است

سرمربی جودو نابینایان وکم بینایان در خصوص برگزاری اردوهای ملی در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر ابراز رضایت کرد/ من مسابقات جهانی- آسیایی زیادی را دیده ام اما در هیچ یک از آنها برنامه ریزی جهت آمادگی ملی ورزشکاران برای حضور در رقابت های بین المللی را به مانند فدراسیون نابینایان وکم بینایان شاهد نبودم.

با توجه به در جریان بودن اردوهای آمادگی تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران  اعزامی به مسابقات  جهانی بیرمنگام انگلستان و پس از آن پارآسیایی هانگژو  به میزبانی اردوگاه شهید عظیمی بابلسر که متعلق به سازمان بهزیستی کشور میباشد ، نظر سرمربی تیم ملی، محمد رضا حاج یوسف زاده  که خود سابقه‌ی شرکت در  چندین مسابقات المپیک –جهانی و آسیایی و کسب بیش از سی مدال برون مرزی  تیمش را دارد، در مورد شرایط و امکانات میزبانی جویا شدیم.
در ابتدا ایشان بیان کردند: خوشحالم که درون مجموعه‌ای در حال برگزاری اردو می‌باشیم که برای معلولین و جانبازان  و نابینایان عزیز آماده شده‌است و همه‌ی ما به این عزیزان بدهکاریم. ظرفیت‌های  اردوگاه شهید عظیمی بابلسر  در استان بسیار بالا بوده و از آمادگی قابل توجهی برای میزبانی برخوردار است ، همانطور که میدانید از زمان ریاست محمد رضا مظلومی این مجموعه تماما در اختیار عزیزان نابینا وکم بینا چه از لحاظ درون اردویی چه از لحاظ برگزاری مسابقات کشوری و لیگ بوده است.
وی افزود: علت برگزاری اردوهای ما اردوگاه شهید عظیمی بابلسر  به دلیل تجهیزات و امکانات به روز و مناسب خوابگاه‌ها و سوئیت‌ها و همچنین سالن‌های چندمنظوره و نزدیکی به بهترین سالن بدنسازی استاندارد این استان می‌باشد. همین دلایل باعث رضایت کادرفنی تیم ملی از میزبانی اردو بوده و به حتم در تمامی اردوهای  آینده نیز انتخاب ما اردوگاه شهید عظیمی بابلسر خواهدبود.

این  مقام مسئول تاکید کرد  : بعد از کسب عناوین قهرمانی  اوزان مختلف در مسابقات قزاقستان  خیلی زود کارمان را برای رقابتهای جهانی بیرمنگام شروع کردیم. برگزاری سریع اردوها  اولین کار ما بود که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن  هم  از نظر تغذیه  ،  هم  از نظرسالن تمرین ، حضور پزشکار قبل از ورود ملی پوشان در سالن  ، توزیع میان وعده ها  و کیفیت غذا به بهترین شکل ممکن  و در نهایت شرایط آب و هوایی و شرجی بودن ، خصوصا" هماهنگی های بی نظیر سرپرست  اردوها سعید ناهیدی را بی تکرار و بلا تشبیه معرفی کرد.