رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان در استان با اکثریت آرا علیرضا قورچی بیگی بعنوان رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان،مجمع انتخابات هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین صبح امروز،سه شنبه با حضور محمد رضامظلومی رئیس فدراسیون و علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد. 

در این مجمع علیرضا قورچی بیگی تنها نامزد این هیئت برنامه پیشنهادی چهارساله خود را ارائه کرد و سپس رای گیری انجام شد. 

پس از رای گیری علیرضا قورچی بیگی با کسب ۱۱ رای برای چهار سال بعنوان رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد. 

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد 

همچنین ماه بانو شمسی بعنوان نایب رئیس، علی احمدی فر بعنوان خزانه دار و علی مهرپرور، زهرا نجفی و محسن جلیلوند بعنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی و با رای اعضا انتخاب شدند. 

علیرضا قورچی بیگی دراین مجمع برنامه های چهار ساله پیشنهادی خود را اعلام کرد.

قورچی بیگی بیان کرد: هییت نابینایان از هیئت های ویژه است چون جامعه هدف خاصی دارد و تعدد افراد و معرفی قهرمانان فراملی در دهه های گذشته به آن ویژگی بخشیده است.

وی افزود: در استان رشته گلبال و شطرنج در بخش آقایان و در بانوان رشته دومیدانی فعال بوده است و در دوره جدید دنبال تقویت رشته ها و ارتقای جایگاه آن هستیم

قورچی بیگی تصریح کرد: همچنین درصددیم  رشته های جدید مانند بولینگ را هم فعال کنیم. 

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد 

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین یادآورشد: در دوره جدید به حوزه منابع انسانی و استعدادیابی هم توجه خواهیم کرد و قهرمانان باید حمایت شوند تا فعالتر ظاهر شوند. 

وی اظهارداشت: در حوزه منابع انسانی مدیریت هم مهم است و هیئت شهرستانها و کمیته های تخصصی هم باید فعال شوند و در حوزه رویدادها هم برنامه ویژه ای داریم و با میزبانی اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات درون استانی تلاش می کنیم اقدامات بیشتری صورت گیرد.

قورچی بیگی بیان کرد: در بخش مربیان و داوران هم با برگزاری کلاسهای تخصصی و جذب نیروهای جدید قرار است این بخش را تقویت کنیم و در کنار آن جذب حامی مالی و تقویت روابط عمومی هیئت هم در اولویت است. 

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد 

علیرضا قورچی بیگی از قهرمانان مدال اور مسابقات پاراسیایی است.

کسب مدال طلای دانشجویان و دانش آموزان در رشته شطرنج و کسب مدال نقره در رقابت های آسیایی جاکارتا و یک مدال نقره و دو برنز در مسابقات آسیایی کشور چین از افتخارات این ورزشکار ملی است.

در این جلسه از خدمات جهانبخش رییس سابق هیئت نیز تقدیر شد.