برگزاری اولین مرحله از هفدهمین دوره لیگ برتر گلبال آقایان اواخر آبان ماه /  اوایل آذرماه

دور رفت رقابتهای لیگ باشگاهی گلبال آقایان با رعایت پروتکل های بهداشتی  در اواخر آبان –اوایل آذر با معرفی استان میزبان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، با توجه به  اعلام  تقویم پیشنهادی فدراسیون و رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی مقرر گردید با صدور مجوز  برگزاری مسابقات   در ایام کرونایی  رقابتهای لیگ باشگاهی برگزار گردد.

تیم های لیگ برتر عبارتند از:

1- کیان بد تهران   2- هیئت سیرجان کرمان      3- بهزیستی اصفهان           4- ابابصیر اصفهان                                5- هیئت سیرجان فارس            6- هیئت تبریز      7- اندیشه زرین اردبیل        8- هیئت تویسرکان همدان

شرایط حضور در این دوره از رقابتها بدین شرح است :

 

 

  1. ورودیه این دوره از رقابت ها 000/000/30 ریال می باشد که به منظور رفاه باشگاه ها این مبلغ می تواند به صورت یکجا و یا در دوقسط به حساب 0103425843002 نزد بانک دی شعبه قائم مقام فراهانی به نام فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان واریز گردد.
  2. مهم: در صورتیکه تیمی تا تاریخ فوق مدارک را به این فدراسیون تحویل ننماید از لیگ حذف و تیم بعدی جایگزین می شود و تیم حذف شده بایستی در صورت تمایل در دسته یک رقابت نماید.
  3. فدراسیون براساس صلاحدید و بررسی درخواست های میزبانی استان ها، میزبان را مشخص خواهد نمود، لذا     استان های داوطلب درخواست مکتوب خود را از طریق هیئت با مشخص نمودن امکانات مورد نظر جهت رفاه      تیم های شرکت کننده مشخص خواهد نمود.
  4. فرم نهایی شماره 1 و 2 حداکثر یک هفته قبل از مسابقات بایستی به این فدراسیون ارسال گردیده باشد.
  5. مسابقات براساس قوانین IBSA و آئین نامه لیگ برگزار خواهد شد.
  6. موارد پیش بینی نشده در کمیته فنی فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
  7. قرعه کشی مسابقات یک ماه قبل از آغاز مسابقات انجام و برنامه مسابقات به استان ها ارسال می شود.
  8. آئین نامه لیگ برتر گلبال در سایت فدراسیون موجود می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و سوالات احتمالی با کمیته فنی فدراسیون تماس حاصل نمائید.